Sportsudøvere

Til Private, Klubber, Idrætsforeninger

Få din Personlige Træner 

Mangler du Smidighed, Styrke, mere Fokus og ønsker et Større Resultat i din sport?

Så saml nogle holdkammerater/venner eller veninder og book mig!

Jeg kommer til Dig/Jer med alt Udstyr…

Optimer dit løb og få mindre skader

Undervisningen sammensættes specielt med øvelser, som optimerer dit løb. Det vigtig at skabe balance i kroppen med konkrete øvelser for ben og lænd. Ankler og knæ skal styrkes og holdes fleksible, for at undgå skader. Åndedrætsøvelser og kropsholding er indlagt, som et vigtig del af undervisningen. Jeg tager udgangspunkt i Hatha Yoga. Der vil være indlagt små mindfulle øvelser, som konkret kan bruges i en presset situation med specielt fokus på åndedrættet og tankerne. Jeg sammensætter undervisningen efter gruppe, alder og individuelle ønsker.

Få mere Fokus, Smidighed og Styrke

Undervisningen sammensættes specielt med øvelser, som smidiggør bagsiden af ben og hofter med udgangspunkt i Hatha Yoga og Power yoga, og som styrker lænderyggen, skuldre og nakke, så der skabes balance. Der vil være indlagt små mindfulle øvelser, som konkret kan bruges i en presset situation. Specielt med fokus på åndedrættet og tankerne. Jeg sammensætter undervisningen efter gruppe, alder og individuelle ønsker.

Få et mere optimalt sving, større fokus og mindre skader.

Ryggvirvlerne i rygsøjlen roterer gennem golfsvinget, hvilket forårsager en ‘vridning’. Derfor er ryg-, hofter, knæ-, skulder-, albue- og håndledskader almindelige. Sportens rotationsmæssige karakter sætter meget drejningsmoment på dine led og muskler. Når stramme og svage muskler er til stede, vil din krop kompensere for at bevæge sig gennem svinget, hvilket giver dig risiko for skade.
Undersøgelser viser styrkelse af multifidus muskel (langs rygsøjlen) hjælper med at støtte hvirvlerne og reducerer rygsmerter. Derfor bruger jeg Pilates og Yoga stillinger til at styrke områderne og give balance i kroppen. Der vil være indlagt små mindfulle øvelser, som konkret kan bruges i en presset situation med specielt fokus på åndedrættet og tankerne. Jeg sammensætter undervisningen efter gruppe, alder og individuelle ønsker.

 

Få flere Mål, større Fokus og Hurtighed

Undervisningen sammensættes specielt med øvelser, som smidiggør bagsiden af ben og hofter med udgangspunkt i Hatha Yoga og Power yoga, og som styrker overkroppen og ryggen, så der skabes balance. Der vil være indlagt små mindfulle øvelser, som konkret kan bruges i en presset situation. Specielt med fokus på åndedrættet og tankerne. Jeg sammensætter undervisningen efter gruppe, alder og individuelle ønsker.

Få mere Balance, Styrke og Hurtighed – Lær at holde Fokus, når det gælder

Undervisningen sammensættes specielt med øvelser, som skaber balance i kroppen. Da du bruger den samme arm og laver de samme vrid, er det vigtig at skabe balance i kroppen med konkrete øvelser for skuldermuskler og lænd. Ankler og knæ skal styrkes og holdes fleksible. Da der er behov for hurtige reflekser og smidighed i sporten er åndedrætsøvelser indlagt, som et vigtig del af undervisningen. Jeg tager udgangspunkt i Hatha Yoga. Der vil være indlagt små mindfulle øvelser, som konkret kan bruges i en presset situation. Specielt med fokus på åndedrættet og tankerne. Jeg sammensætter undervisningen efter gruppe, alder og individuelle ønsker.

Mærk din krop og Få mere Styrke, Smidighed og Fokus

Undervisningen sammensættes specielt med øvelser, som styrker og smidiggør ryg, mave, hofter og lår med bla. Krydstræningsøvelser. Opbygning af kroppen forbedrer grundstyrken. Som danser skal der lægges vægt på langsomt og jævnt åndedræt i stillingerne samt være obs. på hvordan der føles i kroppen i stillingen. Dette for at åbne op for opmærksomheden for et dybere plan af kropssystemer end knogler og muskler alene. Jeg sammensætter min undervisning med en kombination af Pilates, Hatha Yoga og Power yoga, for at du opnår størst effekt. Efter ønske kan jeg indlægge små mindfulness øvelser, som konkret kan bruges i en presset situation. Specielt med fokus på åndedrættet og tankerne. Jeg sammensætter undervisningen efter gruppe, alder og individuelle ønsker.

Vælg mellem ovenstående emner (1-6 deltagere)


Er antallet højere-ring og forhør om pris
Vi ses 60/90 min.

Pris 5 ugers forløb Kr. 4.200/4.980,-

Pris 10 ugers forløb Kr. 7.200,-/9.300,-

Pakken består af en aktiv del, hvor jeg underviser jer i det valgte forløb i 60/90 minutter.
er vil være en længere afspænding ved 90 min.

Prøv det inden du skal til kamp eller i duel
Det gør en stor FORSKEL
Større effekt over flere uger...

Workshop til Sportsudøvere som ønsker et Træningsprogram

Vi ses 1 dag i 2 timer
1-6 Deltagere
Kr. 2.800,-
Er antallet højere- ring og forhør om pris

Workshoppen består af en aktiv del, hvor jeg underviser dig/Jer i 75 minutter efter hvilken eller hvilke sportsgrene DU/I ønsker at optimere. Efter undervisningen går du sammen med en makker og udvælger 3 stillinger, som du/I mener kan bruges i Din/Jeres hverdag.Her får du/I serveret lidt koldt vand at drikke og lidt snack. Efterfølgende sammensætter jeg et program, som hver enkelt får tilsendt. For at opnå et synligt og hurtigt resultat, anbefaler jeg, at du bruge programmet hver dag.

SOMMER 2020

Hold dig i form over sommeren med korte og længere programmer i min FB Hjemmeundervisning, som er en undergruppe i min FB Move Mind. Glæd dig til dejlig Mindful Yoga, Pilates, Restorative Yoga, meditationer mm…

August: Udendørs Mindfull Yoga og Pilates

Løbende Yoga Forløb og Workshops med spændende og anderledes indhold. Guider på dansk, tysk og engelsk.
NYT NYT NYT …1 DAGS RETREAT – TRÆK STIKKET – EN DAG I FORDYBELSE MED YOGA OG  MINDFULLNESS . MOVE MIND OG YOGACURA I SAMARBEJDE. ET SPÆNDENDE OG ANDERLEDES PROGRAM. UDBYDES LIGE NU KUN I JYLLAND

..MEN DU RINGER BARE, SÅFREMT VI SKAL ARRANGERE 1 DAG I NÆRHEDEN AF DIG.

 Du kan allerede tilmelde dig til efteråret hos AOF-Vejle:

Styrkende Pilates for alle (AOF)

Yoga for mænd (AOF)

Skøn Lørdags Yoga i Skibet – Mænd og Kvinder

Læs mere her

Move Mind 
v. Tina K. Lindtofte. 

Stenagervænget 22, 7100 Vejle
CVR-nr. 39768852 
Tlf.: 20290568 
Mail: kontakt@move-mind.dk 
Personlig Vejledning

Sprog: Dansk,Tysk og Engelsk
Mere Vækst og Overskud
Mindre Sygedage og Stress
Bedre Arbejdsklima

Sprog: Dansk, Tysk, Engelsk
Mindre Stress
Større Velvære og Livsglæde
Mentalt og Fysisk Overskud

Sprog: Dansk,Tysk og Engelsk
Mere Smidighed og Fokus 
Et større Resultat i din Sport

Tina Lindtofte:

Jeg er Exam. Yoga og Pilates Instruktør. 10 års undervisningserfaring.
Du oplever altid en personlig, tilrettelagt undervisning. Du får konkrete værktøjer til din hverdag.

Jeg underviser i:

  • Mindful Yoga
  • Power Yoga
  • Restorativ Yoga
  • Pilates
  • Yogalates